loading...
بیمه دی | نمایندگی مهندس محمدی کد 5137
علی بازدید : 1318 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

بیمه های حوادث انفرادی

ممکن است هر کدام از ما در طی 24 ساعت شبانه‌روز در معرض خطراتی باشیم که خارج از میل و اراده شخصی ما باشد. با مثبت‌اندیشی امیدواریم که آن حادثه غیرمترقبه برای هیچ‌کدام از ما اتفاق نیافتد.اما اگر بدانیم که می‌توان با بخش  کوچکی از درآمد، مقداری از هزینه‌های وقوع حادثه را جبران کرد، چطور !!! بیمه‌های حوادث آرامش را در روزهای ناتوانی و از کار افتادگی برایمان به ارمغان می‌آورد.

هر فردی، شاغل، دانشجو و ... می‌تواند به صورت انفرادی بیمه‌نامه حوادث را خریداری نماید.

 

تعهدات بیمه دی در بیمه‌نامه حوادث انفرادی:

·         پرداخت غرامت فوت بر اثر حادثه.

·         پرداخت غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم (کلی و جزئی) ناشی از حادثه .

·         پرداخت هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه.

·         خطرات زیر نیز تحت پوشش این بیمه‌نامه می‌باشند:

غرق شدن، مسمومیت، تاثیر گاز، بخار یا مواد خورنده مانند اسید، ابتلا به هاری، کزاز و سیاه زخم، انواع تصادفات، برخورد بیمه‌شده با جسم سخت، پرت شدن، سقوط هواپیما.

خطرات زیر با پرداخت حق‌بیمه اضافی و موافقت کتبی بیمه‌گر قابل پوشش می‌باشند:

·         زمین لرزه، آتشفشان، فعل و انفعالات هسته‌ای.

·         ورزش‌های رزمی و حرفه‌ای از جمله شکار، سوارکاری و .... .

 بقیه در ادامه مطلب

علی بازدید : 1393 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

ناگفته‌های  بیمه‌عمر از زبان دکتر مهدی فخارزاده

فروشنده بیمه‌عمر به خریدار، لطف می‌کند!

دکتر مهدی فخارزاده در دوم اردیبهشت سال 1301 شمسی به دنیا آمد و پس

از طی تحصیلات ابتدایی و دبیرستان به داشگاه تهران راه یافت. وی در سال 1325 در رشته حقوق، فارغ‌التحصیل شد. فخارزاده در همین سال عازم ایالات متحده امریکا شد و در آنجا در رشته اقتصاد به ادامه تحصیل پرداخت. وی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود از سال 1334 به‌عنوان واسطه فروش بیمه، فعالیت خود را در این صنعت آغاز نمود و تا سال 1339 ادامه داد. پس از آن به‌مدت 10 سال نماینده فروش بود و از آن پس به‌عنوان مدیر ارشد فروش در کمپانی معظم

MetLife

برگزیده شد. او تابه‌حال به این فعالیت خود ادامه داده است.فخارزاده در چندین نهاد و مؤسسه بیمه‌ای مختلف سمتهای اجرایی داشته و افتخارات و عناوین بسیاری را از آن خود ساخته است. وی هرساله قریب به 40 سخنرانی را در نقاط مختلف جهان درمورد شیوه‌های فروش بیمه‌های عمر ارائه می‌کند. فخارزاده جزو 10 فروشنده برتر دنیا در زمینه فروش بیمه‌های عمر است و در این زمینه، تألیفاتی نیز دارد.

دکتر فخارزاده در این اواخر به‌منظور احداث یک مجموعه‌ی آموزشی به کشور بازگشته بود که طی دو جلسه سخنرانی یکی در مشهد و دیگری در تهران، شیوه‌های موفقیت خود را بیان کردندکه در اینجا صحبتهای دکترفخارزاده را در اختیار شما قرار می‌دهیم که امیدواریم مورد توجه و استفاده شما قرار گیرد.

علی بازدید : 1308 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

سوال این است:

بیمه عمر یا سپرده بانکی کدام بهتر است؟

پس‌ اندازکردن یا بهترین استفاده ‌از پول‌هایی که پس‌انداز کرده‌ایم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست. هر چقدر هم‌که شرایط سخت‌تر و تورم بالاتر رود، این دغدغه مهم‌تر می‌شود. پس بهتر است با برنامه پا به زمین پس‌انداز و سپرده‌گذاری بگذارید.
پس‌اندازکردن یا بهترین استفاده ‌از پول‌هایی که پس‌انداز کرده‌ایم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست. هر چقدر هم‌که شرایط سخت‌تر و تورم بالاتر رود، این دغدغه مهم‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید بعد از مدتی از انتخابی که برای سرمایه‌گذاری پول‌تان داشته‌اید، پشیمان نشوید بهتر است با یک برنامه بلند مدت پا به زمین پس‌انداز و سپرده‌گذاری بگذارید.
 

بقیه مباحث در ادامه مطلب

علی بازدید : 1347 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

بیمه عمر; آری یا نه!؟

مدتی است،فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری در کشور ما رایج شده است.اولین فروشنده های بیمه عمر در دوران قبل از انقلاب،هیچ گاه فکر نمیکردند،آگهی های استخدامی سال های آتی در کشورشان،اینگونه پر از جذب بازاریاب های فروش بیمه عمر باشد!

رقابت شرکت های مختلف بیمه ای در ایران و نیاز آنها به نیرو برای بازاریابی از یک سو و  نبود فرصت های شغلی ایده آل برای کارجویان از سوی دیگر،باعث شده تا استقبال برای کمک به شرکت های بیمه ای از طرف کارجویان افزایش یابد.  معضل اصلی فروشنده ها اما ،عدم استقبال خریداران از بیمه عمر می باشد.

بیمه عمر و سرمایه گذاری، پس اندازی هر چند اندک برای آینده ای است که پیش بینی اش سخت است و غیر ممکن مینماید. در این میان ،بازاریاب بیمه در کشور ما برای فروش خدمات خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می نماید که هدف از این مقاله هم اشاره به همین مشکلات است.

چرا بیمه عمر نمی خریم؟

جواد واعظی در مقاله ای با عنوان چرا در ایران بیمه عمر نمیخرند،اشاره میکند دلیل اصلی عدم استقبال از بیمه عمر در ایران،نبود تبلیغات صحیح است.او در ادامه بیان میکند:

"فقر تبلیغاتی دلیل عدم اقبال مردم ایران از بیمه های عمر و پس انداز می باشد و لذا نیاز اصلی ما برای حرکت دادن بازار آن ، ارتقاء فرهنگ بیمه ای با ابزار قدرتمند تبلیغات اثرگذار می باشد . در واقع علت عدم خرید مردم عدم شناخت و در نتیجه شفاف نبودن نیاز واقعی مردم به بیمه های عمر و پس اندازمی باشد ."

ادامه مباحث در ادامه مطلب

علی بازدید : 1581 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

خرید بیمه‌نامه‌های اختیاری در کشور خصوصا در کلان شهرها کم کم در حال گسترش است. از طرف دیگر هم دولت برنامه‌هایی برای اجباری کردن خرید برخی بیمه‌نامه‌ها از جمله بیمه حوادث که ضرورت‌شان به شدت حس می‌شود دارد. بیمه‌های درمانی هم کم و بیش عرضه می‌شود و مردم برای خرید آنها اشتیاق بیشتری دارند اما شاخه‌ای از بیمه که هنوز نتوانسته آن طور که باید جایش را در سبد خرید خانوار‌های ایرانی باز کند بیمه عمر و زندگی است. جالب اینکه این نوع بیمه در کشور‌های پیشترفته‌ بیشتر از سایر بیمه‌نامه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل توجه نکردن ایرانی‌ها به این بیمه‌ نا‌آشنا بودن با مزایای آن است. تصوری که اکثر ما از بیمه عمر داریم این است بعد از مرگ وارث‌ها می‌توانند خسارت بگیرند. در حالی که این فقط یکی از مزیت‌ها و امتیاز‌های این بیمه‌نامه است. بیمه عمر و زندگی در اصل یک نوع سرمایه‌گذاری در جنبه‌های مختلف است. به این نوع از سرمایه‌گذاری در علم جدید اقتصاد سرمایه‌گذاری چند وجهی می‌گویند. برای اینکه یک بیمه‌نامه عمر و زندگی خوب بخرید و بهترین استفاده را از آن بکنید توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید با یک کارشناس بیمه و بازار‌های مالی مشورت کنید. البته چند مزیت کلی وجود دارد که با خرید این بیمه‌نامه از آن برخوردار می‌شوید.

سود 18 تا 26 درصدی

یکی از امتیاز‌های خرید یک بیمه عمر و زندگی که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده‌گذاری در نظر گرفته شود. تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت بیمه‌نامه صرف می‌شود. در اصل شما هر چقدر حق بیمه می‌پردازید شبیه آن است که پول‌تان را در یک سپرده بلند‌مدت در بانک‌ها سرمایه‌گذاری کنید، با چند تفاوت. برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست. در حالی که برای سپرده‌گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید. قبلا سود پرداختی در خرید بیمه‌های زندگی 15 درصد بود و چند سال هم تغییر پیدا نکرده بود اما با اصلاح قانون مربوطه این سود به 18 درصد رسید و قرار است هر سال هم همراه با نرخ تورم اضافه شود. البته اگر حق بیمه را به صورت مشارکتی پرداخت کنید می‌توانید این میزان سود را به 26 درصد هم برسانید. بر اساس اجازه‌ای که بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه داده آنها می‌توانند با اجرای طرح مشارکتی به خریدار بیمه این امکان را بدهند که بین 20 تا 26 درصد به صورت سالانه از محل خرید بیمه سود کسب کند. بیمه‌گذار می‌تواند حق بیمه را به صورت سالانه یا ماهانه پرداخت کند. هر زمان که حق بیمه به حق بیمه‌های پرداختی اضافه شود بلافاصله سود پرداختی هم افزایش می‌یابد.

پرداخت تسهیلات با سود پایین

در حال حاضر هیچ کدام از بانک‌های کشور میزان سپرده‌ها را در پرداخت تسهیلات به مشتریان‌شان در نظر نمی‌گیرند. یعنی هیچ بانکی به خاطر اینکه کسی در آن بانک سپرده‌گذاری کرده حق ندارد امتیاز خاصی در زمینه پرداخت تسهیلات برای او در نظر بگیرد اما یکی از مشوق‌های شرکت‌‌های بیمه در فروش بیمه عمر و زندگی پرداخت تسهیلات ارزان است. این اجازه از طرف بیمه مرکزی به همه شرکت‌ها داده شده است بعد از پرداخت حداقل 50 درصد از کل حق بیمه به میزان 90 درصد از حق بیمه‌های پرداختی با نرخ سود 5 تا 9 درصد به آنها تسهیلات بدهند. باز‌پرداخت این تسهیلات می‌تواند ماهانه یا سالانه باشد. اگر کسانی به تسهیلات نیاز داشته باشند این امکان را دارند که همه حق بیمه را یکجا پرداخت کنند و وام بیشتری بگیرند. پس از باز‌پرداخت وام هم یک سال صبر کنند، می‌توانند دوباره درخواست دریافت تسهیلات را ارائه کنند و باز هم تسهیلات با نرخ سود پایین در‌یافت کنند. البته اولویت با کسانی خواهد بود که وام نگرفته‌اند. اما تمام کسانی که بالای 50 درصد حق بیمه را پرداخت کرده باشند به صورت یکسان و بدون توجه به اینکه چه کسی چه مقدار حق بیمه داده یا از کی بیمه‌نامه را خریده از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

 

بقیه مباحث در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
*درباره سایت* بیمه دی نمایندگی 5137 در راستای معرفی انواع بیمه و بیمه عمر و سرمایه گذاری برای عموم مردم اقدام به راه اندازی این سایت نموده است و باتوجه به احساس نیاز روزافزون هموطنان برای داشتن بیمه نامه عمر مزایا و تسهیلات پیشرفته ترین بیمه عمر ارائه شده در ایران معرفی میگردد لطفا در صورت تمایل سئوالات و نظرات خودرا ارسال فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1898
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 2,623
  • بازدید کلی : 419,668
  • کدهای اختصاصی