loading...
بیمه دی | نمایندگی مهندس محمدی کد 5137
علی بازدید : 1275 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

این مجموعه حاوی اطلاعات زیر می باشد:

  1. هفت روش برای کسب و کار بهتر
  2. بازاریابی اسلامی
  3. روشهای نوین بازاریابی
  4. بازار یابی پارتیزانی
  5. بازاریابی الکترونیک
  6. اصول بازاریابی پاتیزانی
  7. وظایف واحد بازاریاب
  8. قانون انکار ناپذیر باذاریابی 22
  9. تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی
  10. ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  11. اصطلاحات بازاریابی
  12. طراوت با بازاریابی الکترونیکی
  13. تبلیغات پنهان
  14. 10 روش برای بازازیابی کسب و کار
  15. پنج کلید اعتبار در بازار فروش

دانلود این مجموعه اطلاعات در ادامه مطلب

علی بازدید : 1140 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

روز بیمه، پس از پیروزی انقلاب و تصویب قانون اداره امور شرکت‌های بیمه در 13 آبان 1367 توسط بیمه مرکزی ایران به‌عنوان بازوی نظارتی دولت در صنعت بیمه، همین تاریخ به‌عنوان روز بیمه تعیین و از آن سال به بعد در چنین روزی همایشی از طرف آن سازمان هرساله با حضور همه شرکت‌های بیمه برگزار می شود که از سال 1386 همایش بیمه و توسعه به پژوهشکده بیمه واگذار شده و هر سال نسبت به سال قبل بر جنبه علمی بودن آن افزوده می شود. 13 آذر روز مهمی برای صنعت بیمه ایران محسوب می شود. زیرا در این روز قانون اداره امور شرکت های بیمه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و به موجب آن چهار شرکت بیمه ایران ، آسیا ، البرز و دانا در بازار کشور فعال شدند. از عموم علاقمندان دعوت می شود مقالات خود را برای شرکت در همایش با استفاده از امکاناتی که در این سایت تدارک شده است برای دبیرخانه ارسال کرده تا در صورت پذیرش توسط داوران ، در این همایش ارائه شوند. این مقالات می توانند در هریک از حوزه های مشخص شده باشند.

علی بازدید : 1149 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

به گــزارش روابط عمومی بیمه دی ، ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی بیمه دی افزود : در مسابقه " کارمند نمونه بیمه دی کیست" تمامی همکاران بیمه دی در سراسر کشور می توانند نظرات خود را در خصوص شاخصه های یک کارمند نمونه ارسال نمایند . وی افزود : همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع ) در 16 شهریور بین تمامی کسانی که شاخصه های کارمند نمونه را ارسال نموده اند قرعه کشی و طی مراسمی به یک نفر پلاک طلائی بیمه دی اعطاء می شود. مدیر روابط عمومی بیمه دی گفت : همکاران محترم می توانند نظرات خود را در خصوص " شاخصه های کارمند نمونه بیمه دی " از تاریخ 5 الی 15 شهریور از طریق شماره پیام کوتاه sms) 0212313 ) یا سیستم برید ارسال نمایند .

علی بازدید : 1318 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

بیمه های حوادث انفرادی

ممکن است هر کدام از ما در طی 24 ساعت شبانه‌روز در معرض خطراتی باشیم که خارج از میل و اراده شخصی ما باشد. با مثبت‌اندیشی امیدواریم که آن حادثه غیرمترقبه برای هیچ‌کدام از ما اتفاق نیافتد.اما اگر بدانیم که می‌توان با بخش  کوچکی از درآمد، مقداری از هزینه‌های وقوع حادثه را جبران کرد، چطور !!! بیمه‌های حوادث آرامش را در روزهای ناتوانی و از کار افتادگی برایمان به ارمغان می‌آورد.

هر فردی، شاغل، دانشجو و ... می‌تواند به صورت انفرادی بیمه‌نامه حوادث را خریداری نماید.

 

تعهدات بیمه دی در بیمه‌نامه حوادث انفرادی:

·         پرداخت غرامت فوت بر اثر حادثه.

·         پرداخت غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم (کلی و جزئی) ناشی از حادثه .

·         پرداخت هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه.

·         خطرات زیر نیز تحت پوشش این بیمه‌نامه می‌باشند:

غرق شدن، مسمومیت، تاثیر گاز، بخار یا مواد خورنده مانند اسید، ابتلا به هاری، کزاز و سیاه زخم، انواع تصادفات، برخورد بیمه‌شده با جسم سخت، پرت شدن، سقوط هواپیما.

خطرات زیر با پرداخت حق‌بیمه اضافی و موافقت کتبی بیمه‌گر قابل پوشش می‌باشند:

·         زمین لرزه، آتشفشان، فعل و انفعالات هسته‌ای.

·         ورزش‌های رزمی و حرفه‌ای از جمله شکار، سوارکاری و .... .

 بقیه در ادامه مطلب

علی بازدید : 1247 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

بیمه های کشتی

خسارت وارده به کشتی درنتیجه خطرات زیر تحت پوشش بیمه ای این بیمه نامه می باشد :

 

-         آتش سوزی و انفجار

-         طوفان

-         به گل نشستن و یا برخورد با صخره

-         تصادم شناور بیمه شده با شناورهای دیگر

-    برخورد هواپیما یا وسایل مشابه و یا اشیائی که از آنها سقوط کند به مورد بیمه ، برخورد مورد بیمه با وسایل نقلیه زمینی ، حوضچه تعمیرات تجهیزات و تاسیسات ساحلی

-         زمین لرزه ، فوران آتشفشان یا صاعقه

-         حوادث ناشی از بارگیری ، تخلیه یا جابجائی کالا

-         ترکیدن دیگ بخار ، شکست شفت

-         زیان همگانی و هزینه های نجات

-         خسارت وسایل و ادوات صیادی

 

مضاف بر موارد فوق در بیمه نامه کشتی مسئولیت ناشی از تصادم نیز به شرح زیر قابل بیمه شدن می باشد :

 

در صورتیکه کشتی بیمه شده با کشتی دیگری اعم از شناور یا ثابت تصادم کند و بیمه گذار مسئول جبران خسارت شناخته شود موارد ذیل قابل پرداخت می باشد :

 

-         تلف یا آسیب دیدگی کشتی دیگر یا محمولات آن کشتی و یا هر شیء دیگر

-    تاخیر یا زیان معقول ناشی از عدم استفاده کشتی دیگر یا محمولات آن کشتی سهم زیان همگانی ، هزینه های نجات ( قراردادی یا غیر قراردادی ) به کشتی دیگر و یا اموال آن قابل پرداخت است .

علی بازدید : 1243 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

اتومبیل‌ وسیله‌ای‌ است‌ که‌ تقریباً   از اواخر قرن‌ نوزدهم‌ و به‌ شکلی‌ همه‌گیر وارد زندگی‌ انسان‌ در جوامع‌ بشری‌ شده‌و نقشی‌ بسیار مهم‌ در حمل‌ مسافر و جابجایی‌ کالا دارد. اصولا در بیشتر جوامع‌ انسانی‌ بیشترین‌ جابجایی‌ مردم‌ ومسافران‌ به‌ وسیله‌ اتومبیل‌ صورت‌ می‌پذیرد و اتوبوسها، کامیونها و اتومبیلهای‌ سواری‌ در ابعادی‌ وسیع‌ چنان‌ در بطن‌زندگی‌ انسانها رسوخ‌ کرده‌اند، که‌ براستی‌ باید گفت‌ زندگی‌ انسان‌ بدون‌ بهره‌گیری‌ از این‌ وسیله‌ نقلیه‌ موتوری‌ ناممکن‌است اتومبیل‌ در زندگی‌ صنعتی‌ و کشاورزی‌ و رسانیدن‌ کالا از محل‌ تولید به‌ بازار مصرف‌ و داد و ستد بین‌المللی‌ نقشی‌سازنده‌ و پراهمیت‌ دارد، و در واقع‌ یکی‌ از ویژگیهای‌ بارز و مشخص‌ قرن‌ بیستم‌، پدید آمدن‌ این‌ وسیله‌ نقلیه‌ است‌.پدیدار شدن‌ این‌ وسیله‌ نقلیه‌ اگرچه‌ به‌ همراه‌ خود رفاه‌ و آسایش‌ و سرعت‌ را به‌ ارمغان‌ آورده‌، اما به‌ همان‌ نسبت‌باعث‌ بروز مشکلات‌ بسیار و خطرات‌ فراوان‌ هم‌ شده‌ است‌، زیرا خطر تصادم‌ و برخورد با این‌ وسیله‌ نقلیه‌ روبه‌افزایش‌ نهاده‌ و تنها راه‌ جبران‌ و کمک‌ به‌ زیاندیدگان‌ این‌ پدیده‌ قرن‌ بیستم‌ و رفع‌ و یا تقلیل‌ اثرات‌ نامطلوب‌ آن‌ درزندگی‌ زیاندیدگان‌ استفاده‌ از بیمه‌ است.
شرکتهای‌ بیمه‌ با درک‌ این‌ نیاز جوامع‌ انسانی‌، طرحهای‌ متفاوتی‌ برای‌ جبران‌ خسارات‌ این‌ حوادث‌ ارائه‌ داده‌اند.در بیمه‌ اتومبیل‌، گاهی‌ تعهد بیمه‌گر جبران‌ خسارت‌ وارد به‌ وسیله‌ نقلیه‌ بیمه‌ شده‌ است‌ و گاهی‌ خسارات‌ وارد به‌شخص‌ ثالث‌ را جبران‌ می‌کند معمولا کلیه‌ حوادث‌ زیانبار ناشی‌ از تصادفات‌ رانندگی‌ به‌ یکی‌ از سه‌ حالت‌ زیراست‌:
- راننده‌ مقصر است‌ و زیاندیده‌ مالی‌ و جانی‌ کاملا بی‌تقصیر است
- زیان‌دیده‌ مقصر است‌ و راننده‌ کاملا بی‌تقصیر است
- راننده‌ و زیاندیده‌ هر دو در ایجاد حادثه‌ مقصرند
تشخیص‌ هریک‌ از سه‌ مورد فوق‌ صرفاً برعهده‌ مقامات‌ صلاحتیدار راهنمایی‌ و رانندگی‌ است‌ و در صورت‌ عدم‌توافق زیاندیده‌ با مقصر حادثه‌، نتیجه‌گیری‌ از حادثه‌ براساس‌ گزارش‌ مأموران‌ انتظامی‌ با محاکم‌ صالحه‌ است‌ ذکر این‌نکته‌ لازم‌ است‌ که‌ برای‌ تسویه‌ خسارات‌ سنگین‌ شرکتهای‌ بیمه‌ به‌ ارائه‌ گزارش‌ مقامات‌ انتظامی‌ که‌ از حادثه‌ بازدیدکرده‌اند نیاز دارند.شرکتهای‌ بیمه‌ در ایران‌ پوششهای‌ متفاوتی‌ را در زمینه‌ بیمه‌ اتومبیل‌ ارائه‌ داده‌اند که‌ به‌ طور خلاصه‌ به‌ شرح‌ زیراست‌ :
- پوشش‌ بیمه‌ بدنه‌ اتومبیل‌
- بیمه‌ شخص‌ ثالث‌ (بیمه‌ اجباری‌ مسئولیت‌ مدنی‌ دارندگان‌ وسایل‌ نقلیه‌ موتوری‌ در مقابل‌ اشخاص‌ثالث‌).
- بیمه‌ حوادث‌ سرنشین‌.
- بیمه‌ مازاد مسئولیت‌ مدنی‌ دارندگان‌ وسایل‌ نقلیه‌ موتوری‌ زمینی‌ در مقابل‌ اشخاص‌ ثالث‌ (تاحددیه‌).
 
بقیه مباحث در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
*درباره سایت* بیمه دی نمایندگی 5137 در راستای معرفی انواع بیمه و بیمه عمر و سرمایه گذاری برای عموم مردم اقدام به راه اندازی این سایت نموده است و باتوجه به احساس نیاز روزافزون هموطنان برای داشتن بیمه نامه عمر مزایا و تسهیلات پیشرفته ترین بیمه عمر ارائه شده در ایران معرفی میگردد لطفا در صورت تمایل سئوالات و نظرات خودرا ارسال فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1898
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 2,586
  • بازدید کلی : 419,631
  • کدهای اختصاصی