loading...
بیمه دی | نمایندگی مهندس محمدی کد 5137
علی بازدید : 1140 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

روز بیمه، پس از پیروزی انقلاب و تصویب قانون اداره امور شرکت‌های بیمه در 13 آبان 1367 توسط بیمه مرکزی ایران به‌عنوان بازوی نظارتی دولت در صنعت بیمه، همین تاریخ به‌عنوان روز بیمه تعیین و از آن سال به بعد در چنین روزی همایشی از طرف آن سازمان هرساله با حضور همه شرکت‌های بیمه برگزار می شود که از سال 1386 همایش بیمه و توسعه به پژوهشکده بیمه واگذار شده و هر سال نسبت به سال قبل بر جنبه علمی بودن آن افزوده می شود. 13 آذر روز مهمی برای صنعت بیمه ایران محسوب می شود. زیرا در این روز قانون اداره امور شرکت های بیمه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و به موجب آن چهار شرکت بیمه ایران ، آسیا ، البرز و دانا در بازار کشور فعال شدند. از عموم علاقمندان دعوت می شود مقالات خود را برای شرکت در همایش با استفاده از امکاناتی که در این سایت تدارک شده است برای دبیرخانه ارسال کرده تا در صورت پذیرش توسط داوران ، در این همایش ارائه شوند. این مقالات می توانند در هریک از حوزه های مشخص شده باشند.

علی بازدید : 1149 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

به گــزارش روابط عمومی بیمه دی ، ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی بیمه دی افزود : در مسابقه " کارمند نمونه بیمه دی کیست" تمامی همکاران بیمه دی در سراسر کشور می توانند نظرات خود را در خصوص شاخصه های یک کارمند نمونه ارسال نمایند . وی افزود : همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع ) در 16 شهریور بین تمامی کسانی که شاخصه های کارمند نمونه را ارسال نموده اند قرعه کشی و طی مراسمی به یک نفر پلاک طلائی بیمه دی اعطاء می شود. مدیر روابط عمومی بیمه دی گفت : همکاران محترم می توانند نظرات خود را در خصوص " شاخصه های کارمند نمونه بیمه دی " از تاریخ 5 الی 15 شهریور از طریق شماره پیام کوتاه sms) 0212313 ) یا سیستم برید ارسال نمایند .

علی بازدید : 1162 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

در این بیمه‌نامه که طرحی نوین برای خدمات‌رسانی بهینه به هموطنان گرامی می‌باشد، کلیه مسافرانی که عازم خارج از کشور هستند، می‌توانند با خرید بیمه‌نامه مسافران خارج از کشور ، از پوشش‌های درمانی این نوع بیمه‌نامه در سراسر دنیا بهره‌مند شوند. این بیمه‌نامه با توجه به قرارداد فی‌مابین شرکت بیمه دی و شبکه بین‌المللی شرکت کمک‌رسانی آکسا (Axa Assistance) تضمین و ارائه می‌شود. موضوع این بیمه‌نامه جبران هزینه‌های بیماری در خارج از کشور می‌باشد.

مهمترین مزایای بیمه‌نامه مسافرتی شرکت بیمه دی عبارتند از:
   - انتقال پزشکی
   - پرداخت هزینه‌های پزشکی
   - ارجاع پزشکی
   - پرداخت هزینه‌های فوریت‌های دندان‌پزشکی
   - بازگرداندن بیمه‌شده متوفی
   - کمک‌رسانی حقوقی
   - عیادت ضروری از ایران و مخارج اقامت
   - درخواست کمک برای رفع مشکلات در صورت فقدان مدارک مسافرتی
   - بازگرداندن کودکان بی‌سرپرست
   - ارسال پیام‌های فوری
   - مراجعت غیر منتظره به کشور محل سکونت
   - ارسال دارو
   - یافتن چمدان‌ها
   - تأخیر در دریافت چمدان‌ها
   - گم شدن چمدان‌ها
   - انتقال پزشکی

علی بازدید : 1233 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

اگر چاه نفتی داشته باشید و چند بشکه نفت، از نظر شما جهت بیمه کردن آنها کدامیک الویت دارد؟

مطمئنا جوابتان الویت با چاه نفت است. چرا که بشکه های نفت از وجود آن چاه استخراج میشوند.

حال به زندگی خود بنگرید شما به عنوان چاه نفت زندگی خود آیا بیمه نامه ای دارید؟ ولی بشکه های نفت خود را بموقع بیمه می کنید اتومبیل، منزل و دیگر مواردی که از وجود پر برکت شما حاصل گردیده اند.

اگر روزی برای بشکه های نفت اتفاقی بیافتد چاه نفت قادر به جبران آنهاست، ولی درصورتی که خدای ناکرده چاه نفت از بین برود چه تدبیری برای جبران اقتصادی آن اندیشیده اید؟؟

 

علی بازدید : 1352 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

شرکت بیمه دی ( سهامی عام ) در سال 1383 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی ایران و شورای عالی بیمه ، با شماره ثبت 241511 در ادراه ثبت شرکتهای تهران به منظور ارایه خدمات بیمه ای در رشته های مختلف به ثبت رسید. این شرکت با بهره مندی از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار تعهد ،تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به بیمه گذاران خود را نموده است.

 

علی بازدید : 1458 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

صنعت بیمه - در زلزله استان آذربایجان شرقی و یا فرو رفتن چندین خودرو درون گودال که به خاطر نشت آب در طی سال رخ داد می توان گفت ۹۰ درصد صاحبان منازل و یا خودروها فاقد بیمه حوادث و یا بدنه بوده اند.


برای همین این افراد تنها باید چشم به کمک های مردمی و دولت باشند و دارندگان خودرو نیز باید از جیب هزینه کنند.این حوادث و اتفاقات مشابه نشان از اهمیت صنعت بیمه دارد.بیمه در دنیای کنونی یکی از ارکان مهم زندگی و اقتصاد کشورهای پیشرفته و در حال توسعه است.اکثر افراد ساکن در کشورهای پیشرفته را در حال توسعه دارای چندین نوع بیمه هستند.

بیمه خودرو،منزل،عمر و سرمایه گذاری از جمله بیمه هایی است که این افراد از آن بهره می گیرند.
برای اینکه اهمیت بیمه بیشتر قابل درک باشد مثالی در این باره مطرح می کنیم.به گفته مسوولان وزارت بهداشت حدود ۶۵ درصد هزینه های بیمه درمان بر دوش بیمه شدگان است و در شرایط فعلی بیماری یک فرد از خانواده و ماندن در بیمارستان برای سرپرست خانواده بسیار هزینه زا خواهد بود.اما می توان به راحتی با بیمه درمان و یا تکمیلی این مشکلات را به حداقل رساند.


بیمه هایی چون عمر و سرمایه گذاری در تمام دنیا یکی از بیمه های نوین و پرتقاضا ست.براساس این بیمه فرد می تواند با پس انداز مبلغی بطور ماهانه یا سالانه پس از پنج یا ۲۰ سال اصل سرمایه و سود آن را دریافت و در کنار آن از مزیت بیمه درمان و غیره بهره مند شود.


متاسفانه صنعت بیمه کشور تنها در خودرو خلاصه شده و برای همین اکثر افراد و اقشار جامعه از مزایای سایر بیمه ها بی خبرند.بخش مهم این موضوع به اطلاع رسانی ضعیف صنعت بیمه مربوط می شود.از سوی دیگر عدم تعریف درست مزایای هر نوع بیمه، عدم فرهنگ سازی،رقابت ناسالم شرکتهای بیمه و تمرکز بیش از حد شرکتها در برخی بیمه های پرسود تر موجب شده که مردم تنها از روی اجبار در برخی بیمه ها سرمایه گذاری کنند و به نوعی از بیمه هایی چون بیمه مسکن وسایر بیمه های تکمیلی فراری شوند.

بقیه در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
*درباره سایت* بیمه دی نمایندگی 5137 در راستای معرفی انواع بیمه و بیمه عمر و سرمایه گذاری برای عموم مردم اقدام به راه اندازی این سایت نموده است و باتوجه به احساس نیاز روزافزون هموطنان برای داشتن بیمه نامه عمر مزایا و تسهیلات پیشرفته ترین بیمه عمر ارائه شده در ایران معرفی میگردد لطفا در صورت تمایل سئوالات و نظرات خودرا ارسال فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1898
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 2,579
  • بازدید کلی : 419,624
  • کدهای اختصاصی